Νεκρό δελφίνι εντοπίστηκε στο Πόρτο-Λάγος. 31 Ιουλίου, 2019 xanthidaily Ένα δελφίνι εντοπίστηκε νεκρό, τις πρωινές ώρες της Τρίτης, επί της παραλίας Πόρτο Λάγος του Ν. Ξάνθης. Από την οικεία Λιμενική Αρχή ενημερώθηκε σχετικά η αρμόδια Υπηρεσία για την υγειονομική ταφή.
Διάκριση μαθητών του Μουσικού σχολείου Ξάνθης στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μουσικής 24 Ιουνίου, 2026