Από το Υποκατάστημα μισθωτών της Ξάνθης ήρθαν οδηγίες προς διευκόλυνση των πολιτών πως μπορούμε να κλείνουμε ηλεκτρονικά ραντεβού στον ΕΦΚΑ.
Ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα:
- Στο ίντερνετ με μια μηχανή αναζήτησης (GOOGLE, MOZILA κλπ) γράφουμε, ΕΦΚΑ και πατάμε το αντίστοιχο πεδίο ΕΦΚΑ.
2. Είμαστε στη σελίδα του ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr).
3. Επιλέγουμε στο πάνω μέρος της σελίδας την μεγάλη μπάρα που γράφει ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ.
4. Είμαστε στην σελίδα που κλείνουμε ραντεβού (https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-menoyme-spiti)
5. Κατεβαίνουμε στο κάτω μέρος της σελίδας όπου πατάμε το πεδίο ΕΙΣΟΔΟΣ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ.
6. Στην επόμενη σελίδα ζητείται να προχωρήσουμε με τους κωδικούς της εφορίας. Πατάμε το πεδίο ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ TAXISNET.
7. Μπαίνουμε στη σελίδα της εφορίας (ΑΑΔΕ). Βάζουμε τους κωδικούς της εφορίας για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε και πατάμε το πεδίο ΕΙΣΟΔΟΣ.
8. Στην επόμενη οθόνη της ΑΑΔΕ πατάμε το πεδίο ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ.
9. Στην επόμενη οθόνη εμφανίζεται συμπληρωμένο το ΑΦΜ, συμπληρώνετε το ΑΜΚΑ και πατάμε το πεδίο ΕΙΣΟΔΟΣ.
10. Βρισκόμαστε στη σελίδα όπου εμφανίζονται τα προσωπικά Ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΦΜ και ΑΜΚΑ. Επιλέγουμε το πεδίο ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ.
11. Εμφανίζεται η αίτηση με τα στοιχεία μας όπως αντλούνται από το Μητρώο του ΕΦΚΑ. Αν κάποια από αυτά δεν ισχύουν πρέπει να τα διορθώσουμε στην αίτηση (πχ. Η διεύθυνση, το τηλέφωνο, κλπ.) ( Δείτε στο τέλος του κειμένου πως πρέπει να διορθωθούν και τα στοιχεία στο σύστημα του ΕΦΚΑ).
12. ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣ: επιλέγουμε το ανάλογο πεδίο από τον πίνακα που ανοίγει αν πατηθεί το βελάκι στο πλάι (πχ Μισθωτός ΙΚΑ).
13. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ: επιλέγουμε το ανάλογο πεδίο από τον πίνακα που ανοίγει αν πατηθεί το βελάκι στο πλάι και κυλήσουμε την μπάρα προς τα κάτω μέχρι να βρούμε το πεδίο του αιτήματός μας. (πχ ΠΑΡΟΧΕΣ επίδομα ασθενείας).
14. ΠΡΟΣ: Υπάρχουν δύο πίνακες, στον πρώτο επιλέγουμε το Νομό της χώρας και στον δεύτερο επιλέγουμε το κατάστημα από το οποίο θα εξυπηρετηθούμε (πχ στον πρώτο πίνακα ΞΑΝΘΗ, στον δεύτερο πίνακα ΠΕΡ/ΚΟ ΥΠΟ/ΜΑ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΞΑΝΘΗΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ).
15. Στο χώρο που υπάρχει περιγράψτε το αίτημά σας πρέπει να γραφτεί τι ακριβώς αφορά το αίτημά σας (πχ απογραφή εργοδότη, απογραφή ασφαλισμένου, ασφαλιστική ικανότητα, άδεια ασθενείας 5 ημερών από…., επίδομα κυοφορίας με ΠΗΤ……, ατύχημα που συνέβη εντός ή εκτός εργασίας και άδεια από γιατρό πχ 30 ημερών , έξοδα κηδείας του/της ………..με ΑΦΜ ……..ή ΑΜΚΑ…….. συνταξιούχου ΙΚΑ/ΟΠΑΔ/ΤΥΔΚΥ/ΤΑΞΥ κλπ).
16. Όταν τελειώσουμε την πληκτρολόγηση πατάμε ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ.
17. ΘΕΛΕΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΑΙ: πατάμε ΝΑΙ
18. Λαμβάνουμε το μήνυμα Η αίτησή σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Πριν πατήσουμε το πεδίο ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ σημειώνουμε τον αριθμό πρωτοκόλλου και την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.
Το αίτημα έχει σταλεί στον ΕΦΚΑ στο κατάστημα που έχει επιλεγεί και στο αντίστοιχο Τμήμα από το οποίο θα διεκπεραιωθεί. Υπάλληλος του ΕΦΚΑ θα επικοινωνήσει για να σας κλείσει ραντεβού, εφόσον είναι απαραίτητο στο κατάστημα ή για να σας ενημέρωση για τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τον τρόπο υποβολής τους.
Δεν χρειάζεται να επικοινωνείτε αν το αίτημα παρελήφθη ή γιατί δεν κλείστηκε ακόμα το ραντεβού.
Σε αυτή τη φάση εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα οι επείγουσες υποθέσεις.
ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑIΤΗΣΗ ΕIΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ:
- Στην αρχική σελίδα του ΕΦΚΑ επιλέγουμε στις ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ το πεδίο ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Η είσοδος στην εφαρμογή αυτή είναι όμοια με τα αρχικά βήματα (Κωδικοί εφορίας κλπ). Εκεί διορθώνουμε όσα στοιχεία επιτρέπεται (δ/νση, τηλ κλπ) και ελέγχετε αν υπάρχει καταχωρημένος τραπεζικός λογαριασμός (ΙΒΑΝ) ή αν είναι ενεργός κλπ).
- Νέοι ασφαλισμένοι δεν έχουν συνήθως καταχωρημένο τραπεζικό λογαριασμό και θα πρέπει να τον καταχωρήσουν.