Main Menu

Νέα απάντηση του Κώστα Κουρτίδη στον Τοψίδη για το Νομαρχιακό ΚΕΚ Ξάνθης.

Πράγματι τα πάντα είναι καταγεγραμμένα, όπως η υπερψήφιση του προϋπολογισμού, απολογισμού και ισολογισμού πέρσι από τον κο Τοψίδη, όπου αναγράφονταν όλα. Αλήθεια όταν τα ψήφισε δεν είδε το περιεχόμενό τους; Δεν ήξερε τι ψήφιζε; Εάν είχε κάποια απορία ή ένσταση, γιατί τόσο καιρό δεν την υπέβαλλε τότε, αλλά και μεταγενέστερα;
Δυστυχώς δεν έχει καταλάβει, ότι υπάρχει μία νέα και διαφορετική στάση, που κεντρίζει την παλαιάς κοπής αντιπολιτευτική του νοοτροπία. Αυτό, που τον εκνεύρισε, είναι ότι δεν πήρα την επικαλούμενη από αυτόν «νόμιμη υλική απολαβή» και συνέχισα να εργάζομαι με σκοπό να κρατηθεί ανοικτό το Νομαρχιακό ΚΕΚ, το οποίο πλέον ο ίδιος φανερά δηλώνει, για πρώτη φορά ότι θέλει να κλείσει κρυπτόμενος πίσω από διατάξεις νόμου, τις οποίες όμως και αυτές διαστρεβλώνει.
Σύμφωνα με τις διατάξεις, που ο ίδιος επικαλείται, γεννιούνται τα εξής ερωτήματα: 1) εφόσον έπρεπε από το 2011 να τεθεί σε εκκαθάριση το ΚΕΚ, γιατί τα Επιμελητήρια τα οποία εκπροσωπεί έδιναν προγράμματα στο Νομαρχιακό ΚΕΚ Ξάνθης; 2) γιατί τόσα χρόνια ο ίδιος και οι νυν εκλεγμένοι από τότε περιφερειακοί του σύμβουλοι του δεν ζήτησαν την εκκαθάριση; 3) γιατί λαμβάναμε όλα αυτά τα χρόνια πιστοποίηση από το Δημόσιο;
Επειδή αναφέρθηκε σε διατάξεις νόμων του γνωρίζω, ότι εκτός από την παρ. 5 του άρθρου 199 του νόμου που επικαλείται με το εξής περιεχόμενο: «5. Τα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) που έχουν συσταθεί από τις καταργούμενες νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις και έχουν πιστοποιηθεί ως τέτοια κατά την οικεία νομοθεσία, περιέρχονται αυτοδικαίως στις οικείες περιφέρειες, από την έναρξη της λειτουργίας τους. Τα ανωτέρω Κ.Ε.Κ. συνεχίζουν να λειτουργούν με τη μορφή σύμφωνα με την οποία ιδρύθηκαν, μέχρι τη λήξη του χρόνου που προβλέπεται στη συστατική τους πράξη, χωρίς δυνατότητα ανανέωσης.» υπάρχει και το άρθρο 4 του καταστατικού του 1996 (ΦΕΚ Β’ 531/4-7-1996, το οποίο έχω στείλει στον εκπρόσωπό του στο ΔΣ και συνεπώς και στην παράταξή του), που προβλέπει πεντηκονταετή διάρκεια. Έτσι σύμφωνα με το συνδυασμό και ερμηνεία των ανωτέρω διατάξεων το ΚΕΚ μπορεί να λειτουργεί, όχι μέχρι το 2030, που αυτός λέει, αλλά μέχρι τις 7-5-2046. Επομένως γιατί θέλει αυτή τη χρονική στιγμή να κλείσει το ΚΕΚ και να γίνει εκκαθάριση, ενώ οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι το έχουν ανάγκη, αυτή τη δύσκολη περίοδο του κορονοϊού;
Ως προς την αναφορά του, για την απαξίωση του εκπροσώπου του στο διοικητικό μας συμβούλιο, αδιάψευστος μάρτυρας είναι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν δε φοβάται ο κύριος Τοψίδης και είναι τόσο σίγουρος γι’ αυτά, τα οποία λέει, ας προτρέψει τον κο Βουρβουκέλη να επιτρέψει τη δημοσίευση της μεταξύ μας επικοινωνίας, γιατί υπόκειται στο νόμο περί προσωπικών δεδομένων και εκεί θα καταλάβουν όλοι, ποιος είναι αυτός που είναι διαλλακτικός, ποιος προσκαλεί, για ιδέες και απόψεις, ποιος απαντά σε ότι του ρωτάνε και ποιος απαξιώνει.
Δυστυχώς και πάλι οι δηλώσεις του είναι παντελώς αστήρικτες και άστοχες και αντικρούονται με πραγματικά δεδομένα και καταγεγραμμένα στοιχεία.
Ζητήσαμε και από αυτόν χείρα βοηθείας για να λειτουργήσουμε το ΚΕΚ, αλλά από ότι φαίνεται οι υποσχέσεις του ήταν προσχηματικές. Το Νομαρχιακό ΚΕΚ Ξάνθης συνεχίζει, παρ’ όλες τις αντιξοότητες, να είναι περιφερειακός φορέας υποστήριξης και ενδυνάμωσης της επιμόρφωσης και προσανατολισμού στην κατάρτιση και την απασχόληση υλοποιώντας δράσεις και προγράμματα. Εμείς κάνουμε βήματα προόδου και πλέον πρέπει ο καθένας να επιλέξει, με ποιο σκοπό και αξίες θα συνταχθεί.