Main Menu

Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου 2024
Ξάνθη, GR
11°
Μελωδικός 105.7 Super88 Radio
Νεκρός 60χρονος από την Ξάνθη σε άγρια συμπλοκή στον Άγιο Παντελεήμονα

Διοργάνωση ρεβεγιόν: Οι must-have παράγοντες επιτυχίας για κάθε επιχείρηση

Οι γιορτές είναι από τις πιο κερδοφόρες αλλά και πιο απαιτητικές εποχές του χρόνου για κάθε επιχείρηση και πόσο μάλλον για τις επιχειρήσεις εστίασης. Η καλή οργάνωση, ο σωστός συνυπολογισμός των αναγκών του πελάτη αλλά και το στοιχείο του εντυπωσιασμού, όλα είναι πράγματα που συμβάλλουν στην επιτυχία και χτίζουν όμορφες σχέσεις με το κοινό.

Αν έχετε κάποιον χώρο εκδηλώσεων ή ξενοδοχείο, η διοργάνωση ρεβεγιόν για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς ή των Χριστουγέννων είναι ίσως το σημαντικότερο που σας απασχολεί σε αυτή τη φάση. Πολλές επιχειρήσεις απέχουν από αυτή τη διαδικασία, καθώς τη θεωρούν ριψοκίνδυνη και γεμάτη προκλήσεις, όμως από την άλλη το ρεβεγιόν είναι μια καλή ευκαιρία να προσελκύσετε περισσότερο κόσμο και να γίνετε γνωστοί.

Αν το αποφασίσετε, τότε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να προετοιμάσετε ένα άκρως διασκεδαστικό και εντυπωσιακό ρεβεγιόν που θα συζητηθεί. Ας δούμε παρακάτω ποιοι είναι οι παράγοντες επιτυχίας για ένα αξέχαστο πάρτυ.

Η μουσική

Μπορεί να ακούγεται τετριμμένο, όμως είναι από τα κυριότερα πράγματα που πρέπει να προσέξετε. Η μουσική είναι αυτή που θα ξεσηκώσει το κέφι, όμως αυτό δεν είναι ίδιο για όλους. Θα πρέπει να γνωρίζετε πολύ καλά το target group σας, ώστε να ανταποκριθείτε στις ανάγκες του.

Συνεργαστείτε με έναν DJ που έχει εμπειρία στη διασκέδαση του συγκεκριμένου κοινού, ώστε να ξέρει ανά πάσα στιγμή πώς να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον και μάλιστα όταν μιλάμε για γιορτή τόσων ωρών, όπως σε ένα ρεβεγιόν. Ενδεχομένως, καλή ιδέα είναι και η live μουσική, ειδικά αν έχετε ξενοδοχείο.

Για παράδειγμα, άλλη μουσική πρέπει να παίξει αν απευθύνεστε σε κοινό άνω των 60 ετών που θέλει να συνομιλεί σε μεγάλες παρέες και άλλη μουσική αν έχετε χώρο εκδηλώσεων για πάρτυ φοιτητών.

Εντυπωσιακό show

Είναι αδύνατον να υποδεχτούμε τον νέο χρόνο χωρίς πυροτεχνήματα! Το πόσο φαντασμαγορικό θα κάνετε το show σας είναι κάτι που θα το αποφασίσετε πάλι ανάλογα με το ύφος της εκδήλωσης. Αν μιλάμε για μια απλή γιορτή σε ένα μικρό ξενοδοχείο, τότε ένα σύντομο show με εναέρια πυροτεχνήματα είναι η καλύτερη και πιο προσιτή λύση.

Αν, όμως, μιλάμε για ένα μεγάλο club ή χώρο εκδηλώσεων, όπου θα παίξουν γνωστοί DJ και θα έρθει πλήθος κόσμου, τότε καλό είναι να προσθέσετε και άλλα στοιχεία, όπως μηχανήματα καπνού και ξηρού πάγου, εφέ κρυογονικής ή πλωτά σιντριβάνια στον εσωτερικό και τον εξωτερικό χώρο.

Μπορείτε να δείτε όλες τις απίθανα εντυπωσιακές επιλογές που έχετε για ένα αξέχαστο show με την εμπειρία των πιο αξιόπιστων επαγγελματιών στο Nanos Fireworks!

360ο οργάνωση

Με λίγα λόγια, μια οργάνωση που περιλαμβάνει κάθε πτυχή της εκδήλωσης είναι αυτή που θα κάνει τη διαφορά. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της συνεργασίας με τους κατάλληλους συνεργάτες. Οι βασικότερες παράμετροι που θα πρέπει να λάβετε υπόψη είναι:

  • Φαγητό: Πέρα από την ποικιλία, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες όλων των παρευρισκομένων, σημαντική είναι και η απόφαση για το είδος της εξυπηρέτησης. Εφόσον η εκδήλωση απευθύνεται σε πολλά άτομα, θα πρέπει να αποφασίσετε αν συμφέρει καλύτερα τόσο χρονικά όσο και οικονομικά η λύση του μπουφέ σε σχέση με το σερβίρισμα.
  • Parking: Είτε ο χώρος είναι σε μέρος με δυσκολία στο παρκάρισμα (π.χ. στο κέντρο της πόλης) είτε σε ανοιχτό χώρο, θα πρέπει να υπάρχει μέριμνα για το parking ιδανικά με τη συμβολή παρκαδόρου. Αν τα αναμενόμενα αυτοκίνητα είναι πολλά, τότε υπολογίστε χοντρικά έναν παρκαδόρο ανά 50-100 άτομα.
  • Υποδοχή: Απαραίτητα θα πρέπει να βρίσκονται αρκετά άτομα επί της υποδοχής, για να κατευθύνουν τον κόσμο στα τραπέζια του και να μην υπάρξει χάος.

 

Συνεπώς, γίνεται σαφές ότι η οργάνωση εκδήλωσης, όπως το ρεβεγιόν, είναι μια απαιτητική διαδικασία. Όμως, είναι εξαιρετική ευκαιρία να επεκταθείτε στο target group σας και να οργανώσετε ένα πάρτυ που θα συζητιέται όλη τη χρονιά!