ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΧΙΝΟΥ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Διδασκαλικού Συλλόγου Ξάνθης καταγγέλλει με τον πιο έντονο τρόπο σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα την αυθαίρετη και καταφανώς παράνομη απόφαση της αναπληρώτριας Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης (μετά από εισήγηση της Διευθύντριας Π.Ε. Ξάνθης) για απαλλαγή συναδέλφισσας από τη θέση της Υποδιευθύντριας του Μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου Εχίνου.
Με την παράνομή τους αυτή απόφαση οι Διευθύντριες Εκπαίδευσης στοχοποιούν τη συγκεκριμένη συναδέλφισσα, η οποία – όπως και η συντριπτική πλειοψηφία του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου του Εχίνου- συμμετέχει στην απεργία – αποχή του κλάδου από την ατομική αξιολόγηση, καθαιρώντας την από Υποδιευθύντρια λόγω της συμμετοχής της σ’ αυτήν, σύμφωνα με την αιτιολογία της απόφασης! Δεν γνωρίζουν η αναπληρώτρια Περιφερειακή Δ/ντρια Α.Μ.Θ. και η Δ/ντρια Π.Ε Ξάνθης πως η νόμιμη συνδικαλιστική δράση ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να εμποδίζεται;
Σημειώνουμε ότι η απεργία-αποχή είναι νόμιμο συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα και είναι σε ισχύ μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση, να βγει απόφαση και να επιδοθεί στις Ομοσπονδίες.
Διοικητικά όργανα, τα οποία τυχόν ήθελε επιχειρήσουν να επιβάλλουν τις προβλεπόμενες από το άρθρο 56 του ν.4823/2021 συνέπειες, εις βάρος απεργών υπαλλήλων, υπέχουν πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες, ιδίως δε για παράβαση καθήκοντος, αφού κατά την άσκηση των καθηκόντων τους επιχειρούν να εμποδίσουν την άσκηση ενός νομίμου δικαιώματος και την ίδια στιγμή, παραβιάζουν τις απορρέουσες από το άρθρο 22 του Συντάγματος και από το άρθρο 23 παρ.1 σε συνδυασμό προς το άρθρο 14 παρ.2 του ν.1264/1982 απορρέουσες υποχρεώσεις τους.
Οι Δ/ντριες Εκπ/σης με τις ενέργειές τους έδειξαν υπερβάλλοντα ζήλο να υλοποιήσουν τη γραμμή του Υπουργείου για άσκηση πιέσεων ώστε να επιβληθεί η ατομική αξιολόγηση και να σταθούν απέναντι στον κλάδο. Δεν δίστασαν να δυναμιτίσουν την «εύρυθμη λειτουργία» δύο σχολείων, για την οποία ισχυρίζονται ότι κόπτονται, προκειμένου να στείλουν ένα προκλητικό μήνυμα αυθαιρεσίας και αυταρχισμού προς την αγωνιζόμενη εκπαιδευτική κοινότητα.
Ο Κλάδος ενωμένος θα δώσει με αποφασιστικότητα την απάντηση σε κάθε προσπάθεια τρομοκράτησης, υπερασπίζοντας τα εργασιακά και συνδικαλιστικά του δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών.
Απαράδεκτη και η στάση των μελών του ΠΥΣΠΕ Ξάνθης, που για να καταστεί δυνατή η υλοποίηση της παραπάνω διαδικασίας, προχώρησαν στη μέση της σχολικής χρονιάς σε απόσπαση συναδέλφισσας σε σχολική μονάδα που δεν υπήρχε κενό –την ίδια ώρα μάλιστα που υπάρχουν κενά σε μια σειρά σχολεία, τα οποία, σύμφωνα με τις οδηγίες της Διεύθυνσης Εκπ/σης, καλύπτονται «εκ των ενόντων». Να σημειωθεί ότι το ίδιο ΠΥΣΠΕ στην έναρξη της σχολικής χρονιάς είχε απορρίψει αίτηση απόσπασης συναδέλφου σε σχολική μονάδα που υπήρχε κενό με την αιτιολογία ότι έγινε εκπρόθεσμα!…
Απαιτούμε να ανακληθεί ΤΩΡΑ η αυθαίρετη και παράνομη απαλλαγή της συναδέλφισσας από τη θέση της Υποδιευθύντριας του Μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου Εχίνου!
Διεκδικούμε διαφάνεια και πληροφόρηση για τις υπηρεσιακές μεταβολές, δικαιοσύνη και ισότιμη μεταχείριση έναντι του νόμου όλων των συναδέλφων και συναδελφισσών!
Το Δ.Σ του Διδασκαλικού Συλλόγου Ξάνθης καλεί τα μέλη του Συλλόγου σε κινητοποίηση καταγγελίας της πρωτοφανούς απόπειρας χτυπήματος του δικαιώματος στην απεργία, στα γραφεία της Δ/νσης Π.Ε. Ξάνθης τη Δευτέρα 12/2 στις 2 μ.μ.
Ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης σε συνεργασία με τη ΔΟΕ θα προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και θα αξιοποιήσει όλα τα μέσα για να ακυρωθεί η απόφαση και η συναδέλφισσα να επανέλθει άμεσα στη θέση της.
Σε τέτοιες περιπτώσεις ωμής αυθαιρεσίας και αυταρχισμού, η αντίσταση δεν είναι απλά δικαίωμα, γίνεται καθήκον!
ΤΩΡΑ όσοι/ες δεν έχουμε υπογράψει ακόμη το κείμενο της απεργίας – αποχής, το υπογράφουμε.
ΤΩΡΑ είναι η ώρα για την αποφασιστική σύγκρουση με την αυταρχισμό και την τρομοκράτηση του κλάδου!
Συνεχίζουμε ενωμένοι τον αγώνα για να μη γίνουν τα σχολεία μας αρένες, για να μη διαλυθεί το παιδαγωγικό κλίμα, για να μη προχωρήσει η αντιεπιστημονική και τιμωρητική αξιολόγηση και η κατηγοριοποίηση των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών.