Διόρθωση ενός σημαντικού και σε βάρος του λάθους επιδιώκει κάτοικος της Καβάλας σε σχέση με την έκδοση λογαριασμού ρεύματος.
Πιο συγκεκριμένα, προ λίγων ημερών έλαβε τον λογαριασμό ρεύματος και το ποσό που καλούνταν να πληρώσει ήταν περίπου 10.000 ευρώ.
Διαβάζοντας πιο προσεκτικά διαπίστωσε το λάθος στα στοιχεία μέτρησης της κατανάλωσης ρεύματος σε σχέση με την προηγούμενη ένδειξη του ρολογιού. Η ενέργεια που καταμετρήθηκε για το σπίτι του ήταν (από λάθος) πολλών προηγούμενων ετών και όχι λίγων προηγούμενων μηνών.
Ακολούθησε τις οδηγίες κι έκανε όλα όσα προβλέπονται. Και με τη βοήθεια δικηγόρου. Επειδή το λάθος φέρεται να είναι του ΔΕΔΔΗΕ κι επειδή με τον ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνείς μόνο ηλεκτρονικά, συνέταξε και κατέθεσε το αίτημα επανελέγχου κτλ.
Προς το παρόν δεν έλαβε καμία απάντηση. Ο πολίτης περιμένει με αγωνία αφού ταυτόχρονα κινδυνεύει να κοπεί το ρεύμα στο σπίτι του λόγω του υποτιθέμενου χρέους. Επειδή δεν έγιναν από πλευράς ΔΕΔΔΗΕ οι απαραίτητες διορθώσεις σκοπεύει εντός των ημερών να συντάξει και να αποστείλει εξώδικο.