Main Menu

Top Menu

23 June 2026
loader-image
Ξάνθη, GR
2:55 πμ,
21°C
74 %
Wind Gust: 2 mph
Clouds: 31%
Sunrise: 5:48 am
Sunset: 8:56 pm
Μελωδικός 105.7 Super88 Radio
loader-image
Ξάνθη, GR
2:55 πμ,
21°C
74 %
Wind Gust: 2 mph
Clouds: 31%
Sunrise: 5:48 am
Sunset: 8:56 pm
Μελωδικός 105.7 Super88 Radio

Βασιλική Παυλακάκη: Θέσαμε σε λειτουργία το αντλιοστάσιο της ΕΒΖ και δίνουμε νερό σε περιοχές του Τοπείρου

Το αντλιοστάσιο της πρώην ΕΒΖ επί της γέφυρας Νέστου στους Τοξότες, επισκέφθηκε η Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Ξάνθης κ. Βασιλική Παυλακάκη.

Το συγκεκριμένο  αντλιοστάσιο επαναλειτούργησε μετά από παρέμβαση της κας Παυλακάκη και πλέον λειτουργεί κανονικά, αντλώντας νερό από τον Νέστο, με αποτέλεσμα να εξυπηρετείται αρδευτικά η ευρύτερη περιοχή του Τοπείρου, όπως η Πρασινάδα, ο Κοσσός, η Εξοχή και οι γύρω αγροτικές εκτάσεις.

Παράλληλα, έχει ληφθεί μέριμνα για τη φύλαξη και την προστασία των εγκαταστάσεων, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία τους και να αποτραπούν τυχόν φθορές ή απώλειες εξοπλισμού.

Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη για τους παραγωγούς και την τοπική κοινωνία, καθώς η επαναλειτουργία του αντλιοστασίου συμβάλλει καθοριστικά στην ομαλή άρδευση και στηρίζει ουσιαστικά την αγροτική δραστηριότητα της περιοχής.