Τελέσθηκαν χθες Κυριακή και σήμερα Δευτέρα, με τη δέουσα λαμπρότητα και κατάνυξη οι οι λατρευτικές εκδηλώσεις στο πανηγυρίζον εξωκκλήσι του Αγίου Πνεύματος Σταυρούπολης.
Το απόγευμα της Κυριακής εψάλη ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός. Ακολούθως πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη χοροεσπερίδα στην Ταβέρνα Το Στέκι.
Το πρωί της Δευτέρας τελέσθηκε ο Όρθρος και η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία.
Στο τέλος τελέσθηκε Αγιασμός και Τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των κτητόρων στο παλαιό ναϋδριο.
Ακολούθησε λαχειοφόρος αγορά καφές και κέρασμα σε όλους.


