Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ξάνθης εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο Ξάνθης, Κο Ευστράτιο Κοντό, καθώς και προς τον Δήμο Ξάνθης, για την πολύτιμη στήριξή τους στην επιτυχημένη διοργάνωση της γιορτής λήξης του Παιδικού Πρωταθλήματος της Ε.Π.Σ. Ξάνθης.
Ιδιαίτερα, ευχαριστούμε για την οικονομική επιχορήγηση που συνέβαλε στην προμήθεια μεταλλίων και κυπέλλων για τους μικρούς αθλητές μας, καθώς και για την παραχώρηση της Κεντρικής Πλατείας της Ξάνθης, η οποία φιλοξένησε μια ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στα παιδιά και στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.
Η έμπρακτη στήριξη της δημοτικής αρχής στις δράσεις που αφορούν τη νεολαία και τον αθλητισμό αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξη του ποδοσφαίρου και την προώθηση των αξιών του αθλητισμού στην τοπική κοινωνία.

