Την παρουσία του στη Βόρεια Ελλάδα επεκτείνει ο πολωνικός όμιλος LPP ανοίγοντας νέα καταστήματα της επωνυμίας Sinsay σε Τρίκαλα, Κιλκίς και Ξάνθη εντός Ιουλίου ενώ ταυτοχρόνως, το πλάνος ανάπτυξης περιλαμβάνει και περαιτέρω επέκταση στη Θεσσαλονίκη.
Με βάση το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης της εταιρείας, 17 Ιουλίου εγκαινιάζεται το κατάστημα στα Τρίκαλα (οδός Κολοκοτρώνη 1 & Πτολεμαίου) ενώ στις 31 του ίδιου μήνα, ανοίγουν τα σημεία Sinsay στο Flamingo Retail Park της Ξάνθης και στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου του Κιλκίς. Ο πολωνικός όμιλος φιλοδοξεί να αυξήσει το μερίδιο του στην εγχώρια αγορά προσιτής μόδας μέσω του δικτύου της Sinsay, καθώς θα αριθμεί τα 11 καταστήματα με την προσθήκη των παραπάνω σημείων, ενώ ο στόχος είναι να φτάσει τα 30 συνολικά καταστήματα έως το τέλος του 2024 ή το αργότερο στις αρχές του 2025, στο κλείσιμο δηλαδή της οικονομικής χρήσης της εταιρείας.
Η ώθηση για επιπλέον καταστήματα δίνεται και από τις ανοδικές πωλήσεις του δικτύου Sinsay στην ελληνική αγορά οι οποίες έχουν ξεπεράσει τις αρχικές προσδοκίες και με την Ελλάδα να κατατάσσεται στις τρεις καλύτερες εμπορικές χώρες της Ευρώπης όπου έχει παρουσία ο πολωνικός όμιλος.
Όπως επισήμανε μιλώντας στο ThessToday.gr o Διευθύνων Σύμβουλος της LPP Greece κ. Σωτήρης Σιγάλας, το πρώτο κατάστημα Sinsay στο Ηράκλειο Κρήτης κατέγραψε υψηλές επιδόσεις με τις πωλήσεις να κυμάνθηκαν πάνω από 40% του αρχικού στόχου και πλάνου που είχε θέσει η εταιρεία. «Η επένδυση που γίνεται στην Ελλάδα από τον πολωνικό όμιλο έχει τριπλασιαστεί σε αριθμό καταστημάτων σε σύγκριση με το αρχικό πλάνο του ομίλου σε βάθος τριετίας. Με οκτώ καταστήματα αυτήν τη στιγμή έχουμε καταφέρει να είμαστε σε αποδόσεις ανά τ.μ. στις τρεις καλύτερες χώρες της Ευρώπης, γεγονός που μας δίνει ώθηση να κάνουμε πιο έντονη την ανάπτυξη της εταιρείας στην εγχώρια αγορά», εξήγησε.
Πρόσθεσε μάλιστα ότι «αν και θα θέλαμε περισσότερα καταστήματα, λόγω των μεγάλων τετραγωνικών (1.000 τ.μ. περίπου) που χρειαζόμαστε για να λειτουργήσει ένα κατάστημα Sinsay, η ανεύρεση των κατάλληλων χώρων σε εμπορικές πιάτσες απαιτεί περισσότερο χρόνο», ανέφερε.
Το πλάνο για Β. Ελλάδα και Θεσσαλονίκη
Αναφερόμενος στη συνέχεια στη Βόρεια Ελλάδα, τόνισε πως πρόκειται να σημειωθεί μεγάλη ανάπτυξη της επωνυμίας Sinsay σε αρκετές πόλεις όπως για παράδειγμα σε Κατερίνη, Γιαννιτσά, Σέρρες. «Αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία η ανάπτυξη στη Βόρεια Ελλάδα και εντός της χρονιάς αναμένονται νέα καταστήματα Sinsay», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σιγάλας. Σημαντική αγορά δε για τον πολωνικό όμιλο αποτελεί και η Θεσσαλονίκη, καθώς το ήδη υπάρχων κατάστημα στο Florida 1 Retail Park, έκτασης 900 τ.μ., σε συνεργασία με την Trade Estates του ομίλου Fourlis καταγράφει πολλές φορές τις υψηλότερες πωλήσεις από τα υπόλοιπα σημεία της Sinsay στην Ελλάδα.
Ήδη, σύμφωνα με τον κ. Σιγάλα, η εταιρεία βρίσκεται σε τελικές συζητήσεις για τη μίσθωση χώρων σε σημεία με αυξημένο εμπορικό ενδιαφέρον ενώ εκτίμησε ότι μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς ή το αργότερο το πρώτο τρίμηνο του 2025 θα λειτουργήσουν ένα με δύο επιπλέον καταστήματα Sinsay στη Θεσσαλονίκη.
Για την είσοδο στην αγορά και των υπόλοιπων τεσσάρων επωνυμιών που διαχειρίζεται ο όμιλος, ο κ. Σιγάλας υποστήριξε πως σκοπός είναι κάποιες από αυτές τις μάρκες να εμφανιστούν με φυσικά καταστήματα στην επόμενη τριετία. Μέχρι στιγμής, και οι πέντε μάρκες μόδας του LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito και Sinsay), εξυπηρετούν το ελληνικό κοινό μέσω του eshop που καταγράφει εξίσου πολύ καλές επιδόσεις.
Στο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας περιλαμβάνεται ακόμη να δοθεί στους επόμενους έξι μήνες η διαχείριση του e-shop της Sinsay στην ελληνική ομάδα της εταιρείας καθώς μέχρι σήμερα γίνεται από τα κεντρικά του ομίλου στην Πολωνία. Μελλοντικά δηλαδή ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να κάνει επιστροφές από τις online παραγγελίες στα ελληνικά φυσικά καταστήματα Sinsay ή να παραλαμβάνει το προϊόν από το αντίστοιχο ελληνικό κατάστημα.
Σημειώνεται επίσης ότι το νέο -εκτός Πολωνίας- κέντρο διανομής του LPP στη Ρουμανία, έκτασης 65.000 τ.μ. και με χωρητικότητα αποθήκευσης έως και 720.000 χαρτοκιβώτια εξυπηρετεί μεταξύ άλλων από τον Δεκέμβριο του 2023 και την Ελλάδα.
Υπενθυμίζεται τέλος ότι η αλυσίδα Sinsay, το νεότερο μέλος του ομίλου LLP, διαθέτει ενδύματα και αξεσουάρ για γυναίκες, άνδρες και παιδιά, καθώς και συλλογή ειδών σπιτιού, προϊόντων μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος, σε προσιτές τιμές, ακολουθώντας την πολιτική του fast fashion. Εδώ και 30 χρόνια δραστηριοποιείται με επιτυχία στην Πολωνία και στο εξωτερικό με παρουσία φυσική και ηλεκτρονική σε σχεδόν 40 αγορές παγκοσμίως.